Všichni, kteří se chtějí zapojit do povzbuzení, mohou stále posílat fotografie a „bojovné“ slogany. Marketing Dukly bude i nadále umístěním do ochozů fanouškovské vzkazy hráčům předávat. „Po prvních zápasech, kdy se na fotografiích viděli fanoušci v rámci online přenosů, projevili zájem o získání plakátů po skončení sezóny. My jim velice rádi vyjdeme vstříc. Budou mít hodně netradiční vzpomínku na tento ročník,“ hlásí k fanouškovskému dění jednatel Dukly Bedřich Ščerban.
Kompletní fotogalerii Vašich nápadů umístěných na stadionu si můžete prohlédnout zde
Texty v rámci emailu a fotografie v příloze můžete i dále posílat na email: soutez@hcdukla.cz Fotografie musí mít odpovídající velikost, aby bylo možné potřebné zvětšení – minimálně 2MB. Autoři fans materiálů se o zveřejnění dozví ze sociálních sítí Dukly, maskota JDýho, nebo je přímo uvidí v on-line přenosech na hokejka.cz. „Hodně nás baví kreativita fandů. Slogany jsou super, fotografie mají nápad a jsou veselé. To, že jde někdo i do speciálních kreativních grafik je bomba. Děkujeme! Jedeme v tom společně a tímto za celou kabinu vyzývám, aby se přidalo co nejvíce lidí,“ říká a vyzývá fanoušky k dalším nápadům nejlepší střelec Dukly Jiří Fronk.