V rámci nové vizuální identity Dukly Jihlava byla fanouškům představena dvě loga – decentně upravené klasické retro logo a zcela nové alternativní logo. „Děláme si zpětnou vazbu na novou vizuální identitu Dukly Jihlava. Na sociálních sítích máme 94,5% pozitivních ohlasů. Máme informace, že citlivou změnu klasického retro-loga, které k Dukle neodmyslitelně patří, a dále vytvoření alternativního loga, kvituje také drtivá většina mladých lidí. I na ně se chceme touto vizuální identitou zaměřit, jelikož evidujeme pokles mladé generace v ochozech Horáckého zimního stadionu," říká Tomáš Lysý z marketingového oddělení klubu.
Nová vizuální identita HC DUKLA JIHLAVA.
— HC Dukla Jihlava (@hc_duklajihlava) 9. června 2017
Líbí se vám?#duklaextraligovahttps://t.co/MgoB37cSV2 pic.twitter.com/hcPicDoreZ
Největší ohlasy vyvolal příspěvek na dvou hlavních sociálních sítích. Na klubovém Facebooku reagovalo přes čtyři sta lidí. Příspěvek o nové grafické identitě zaznamenal na Twitteru Dukly Jihlava klubový rekord, byl několikanásobně oblíbenější a publikovanější než letošní postup do extraligy. Fanoušci mohou očekávat i další vizuální novinky. Některé budou oznámeny dříve, jiné těsně před sezonou. „Máme připraveny další prvky přesně zapadající do nové vizuální identity Dukly Jihlava. Ty budou znázorněny nejenom na dresech, ale i na různých předmětech ve FanShopu a Eshopu, který bude mít rozšířenou nabídku. Přesně tak, aby se fanoušek cítil mnohem více propojený s hráčem, klubem. Tímto merchandisingem chceme citlivě oživovat značku Dukly Jihlava napříč všemi generacemi,“ sděluje Tomáš Lysý.
Tradiční hokejový klub @hc_duklajihlava vylepšil tradiční logo a ukázal i nové https://t.co/cxMGQsP94Z
— Deník Sport (@DenikSport) 9. června 2017
Kluci z @hc_duklajihlava se do toho pustili sympaticky. Za mě fajn redesign – palec nahoru! pic.twitter.com/bqhtftrVm1
— Jan Hrabal (@janhrabal) 9. června 2017