Nová vizuální identita Dukly Jihlava se těší velké pozitivní odezvě

13.06.2017 / KLUB

V pátek 9. června 2017 připravila Dukla Jihlava svým fanouškům překvapení. S ukončením dvanáctiletého čekání na postup do extraligy prezentoval klub novou vizuální identitu jako součást nové éry klubu. Nové Dukly, lepší a připravenější než před dvanácti lety, kdy se červenožlutí ohřáli v tuzemské nejvyšší soutěži pouze na rok. Klasické retro logo, decentně upravené do moderního střihu, a zároveň zcela nové alternativní logo, se těší velké pozitivní odezvě nejen mezi fanoušky, ale i mezi sportovním spektrem - kladně reagovalo 94,5% uživatelů sociálních sítí. Zájem vyjádřila také česká sportovní média či budoucí extraligoví soupeři klubu.

V rámci nové vizuální identity Dukly Jihlava byla fanouškům představena dvě loga – decentně upravené klasické retro logo a zcela nové alternativní logo. „Děláme si zpětnou vazbu na novou vizuální identitu Dukly Jihlava. Na sociálních sítích máme 94,5% pozitivních ohlasů. Máme informace, že citlivou změnu klasického retro-loga, které k Dukle neodmyslitelně patří, a dále vytvoření alternativního loga, kvituje také drtivá většina mladých lidí. I na ně se chceme touto vizuální identitou zaměřit, jelikož evidujeme pokles mladé generace v ochozech Horáckého zimního stadionu," říká Tomáš Lysý z marketingového oddělení klubu.


Největší ohlasy vyvolal příspěvek na dvou hlavních sociálních sítích. Na klubovém Facebooku reagovalo přes čtyři sta lidí. Příspěvek o nové grafické identitě zaznamenal na Twitteru Dukly Jihlava klubový rekord, byl několikanásobně oblíbenější a publikovanější než letošní postup do extraligy. Fanoušci mohou očekávat i další vizuální novinky. Některé budou oznámeny dříve, jiné těsně před sezonou. „Máme připraveny další prvky přesně zapadající do nové vizuální identity Dukly Jihlava. Ty budou znázorněny nejenom na dresech, ale i na různých předmětech ve FanShopu a Eshopu, který bude mít rozšířenou nabídku. Přesně tak, aby se fanoušek cítil mnohem více propojený s hráčem, klubem. Tímto merchandisingem chceme citlivě oživovat značku Dukly Jihlava napříč všemi generacemi,“ sděluje Tomáš Lysý.