Nový styl otevřenější komunikace klubu HC Dukla Jihlava

05.09.2018 / TISKOVÁ ZPRÁVA

Klub HC Dukla Jihlava bude zveřejňovat prostřednictvím svých informačních kanálů více informací o dění uvnitř A-týmu a chce reagovat i na informace šířené mezi fanoušky. Důvodem je zabránění šíření fám a nepodložených informací, které mohou negativním způsobem ovlivnit výsledky týmu.

Jde mimo jiné o reakci na závěr baráže v loňské sezóně a na velké množství nepravdivých informací, které se šířily mezi fanoušky. Někteří pak na sociálních sítích i v osobním kontaktu negativně působili na hráče.

„Snažíme se do mužstva zapojovat mladé hráče a podobné extrémní situace mohou značně ovlivnit jejich výkon. Pozitivní nálada a často omílané "správné nastavení hlavy u hráčů" může v rozhodujících fázích sezony sehrát rozhodující roli,“ vysvětluje jednatel Bedřich Ščerban.

Pokud se vyskytnou v jakékoliv části sezony problémy a konfliktní situace, bude o nich klub informovat na svých webových stránkách a facebookovém profilu. Chce vždy otevřeně pojmenovat danou situaci a zároveň zveřejnit i postup při řešení. Tento styl komunikace vedení HC Dukly Jihlava projednalo jak s hráči A mužstva, tak se zástupci Spolku fanoušků HC Dukla Jihlava.

„Zřejmě dopředu nejde vyjmenovat všechny možné situace, ale například může jít o porušení životosprávy, neadekvátní přístup k tréninku či zápasu, nebo z druhé strany řešení pomluv a nepravdivých informací týkajících se hráčů či klubu,“ vysvětluje Zdeněk Drla z marketingového oddělení klubu.

Vedle zveřejňování aktuálních informací klub obnoví pravidelné měsíční hodnocení dění jednatelem klubu Bedřichem Ščerbanem na webovém profilu klubu, kde bude reagovat i na dotazy zaslané fanoušky. „V závěru loňské sezony jsem slyšel, že hráčům neplatíme, že chtějí cíleně spadnout do nižší soutěže, že nám „město“ zakázalo uhrát extraligu, nebo že někdo dokonce zápasy prodal. Nic z toho nebyla pravda a my chceme, aby každý fanoušek měl šanci na získání informací a nemusel trápit sebe, ani hráče, kteří mají mít čistou hlavu k dosažení vytouženého cíle, návratu do extraligy,“ doplňuje k tématu Bedřich Ščerban.

Vedení klubu vyzvalo hráče, aby o případných negativních situacích a skutcích sami informovali, a to včetně případných ataků na sociálních sítích a podobně. Klub chce hráčům podobné situace pomoct řešit. Současně vyzývá i fanoušky, aby se případně obraceli s dotazy na vedení klubu a nedávali prostor fámám. „Sebehloupější lež dokáže hodně ublížit a v danou chvíli zatíží každého člověka. I když se pak ukáže, že to byla lež, ten negativní dopad už nikdo nedokáže vzít zpět a čas vrátit,“ uzavírá téma Bedřich Šcerban.