První slova „lítosti“ byla přitom slyšitelná hned při křtu dresu na jihlavském náměstí, což ovlivnila i skutečnost, že ti, kteří své jméno na dres dostali, si hned ten den odnášeli nové sezonní dresy domů. Stejně jako loni, tak i letos budou mít fanoušci, kteří si své jméno koupí na dres, možnost předobjednávky dresů. Reálná je tak možnost mít svůj dres např. již na tradičním Fans day, či na prvním mistrovském utkání.
I tentokráte tedy design dresů počítá s vhodným prostorem pro umístění a třemi úrovněmi velikostí jména a příjmení. Záleží na každém z fanoušků, pro jakou variantu se rozhodne a jak viditelné jeho jméno bude. Novinkou je možnost umístění i případného názvu firmy, kdy za největší variantu uvedení případní zájemci zaplatí oproti fanouškům mírně vyšší částku.
Nejmenší z velikostí bude za příspěvek 1 500 Kč, velikost střední za 3 000 Kč a nejvýraznější jména za 5 000 Kč.
Firmy zaplatí za uvedení mezi fanoušky částku 10 000 Kč bez DPH.
Jméno a příjmení nebo název firmy bude vždy bez dodatečných informací, jako jsou tituly, přezdívky, slogany či emotikony, a budou jak na domácích, tak venkovních variantách dresů.
Zájemci se mohou už od dnešního dne hlásit na email: kapounova@hcdukla.cz. Následně budou kontaktováni a domluví se smluvní okolnosti.
Uzávěrka příjmu jmen zájemců je 6. 6. 2024.