Offline rozhovor: Marketingové oddělení


Formulář dotazu
prosím nevyplňovat text příspěvku:
jméno: email: město/tým:
Otázky | Odpovědi vyplňte prosím všechny kolonky

Dříve než se rozhodnete položit otázku, projděte si prosím dotazy, které před Vámi napsali jiní uživatelé. Zbytečně pak nebudete opakovat již položené otázky a jistě tím ušetříte jak svůj čas, tak čas dotazovaného. Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu HC Dukla Jihlava, s.r.o. výslovně zakázáno. Děkujeme.


Zobrazuji otázky 1 - 10 z 15 otázek v této kategorii celkem. | Přehled offline rozhovorů


Petr (petrbenes88@centrum.cz - Jihlava) 27. 11. 2025, 20:33
Dobrý den, jak to vypadá s možností nákupu vstupenek přes podnikové benefity Edenred?
Pan Ščerban odpovídal, že se tomu nebrání ale že o tom rozhoduje daná firma. Já se ptal u nás ve firmě a tam odpověděli, že je to dobrý nápad ale že se musí domluvit firma Edenred s Duklou. Byli jste už prosím firmou Edenred kontaktováni? Děkuji
Radomír Zdarsa (radomir.zdarsa@seznam.cz - Jihlava) 15. 11. 2025, 13:41
Dobrý den,
Minulý zápas jsme se dostavil do arény o hodinu dříve a chtěl před zápasem navštívit Síň slávy. Bohužel mi na vrátnici bylo řečeno, že během zápasu je Síň slávy zavařená. Velké zklamání, protože se mimo zápas do arény těžko dostanu. Toto opatření jde proti lidem a hlavně proti fanouškům. Neuvažujeme o nápravě. Apropo jaká je návštevnost Síně slávy? Samosebou mimo slavnostní otevření. Díky.
Petr (Fejt - Jihlava) 13. 11. 2025, 17:11
Dobrý den,

rád bych se zeptal, zda klub plánuje výrazně zlepšit komunikaci směrem ke svým fanouškům. V prohlášení k projektu Dukla 2.0 se mimo jiné píše:

„Dukla je víc než klub – je to komunita. Fanoušci, hráči, trenéři, rodiče, děti i partneři tvoří jednu velkou rodinu. Každý hlas z tribuny, každý malý hokejista i každý, kdo se podílí na chodu klubu, je součástí naší síly. Na ledě i na tribunách – #ZaDuklu! Společně jsme silnější.“

Upřímně – nejen já si představuji fungování této komunity poněkud jinak. Komunikace klubu směrem ven vázne. Za promarněnou příležitost považuji především přístup k návratu „domů“. Místo aktivní kampaně jako by se jen čekalo, kolik lidí přijde. Chybí propagace, zapojení klubových legend, motivace k nákupu vstupenek – zkrátka jakákoli snaha oslovit širší veřejnost. V dnešní době přitom není problém oslovit tisíce lidí online, ale klub tuto možnost nevyužívá.

V situaci, kdy klub nemá existenční finanční potíže, bych očekával výraznější zapojení marketingu a snahu „prodat“ produkt Dukly. Další oblastí je informovanost o pohybech v kádru – pro fanoušky naprosto zásadní téma. Stačilo by po vzoru NHL uvádět důvody absence hráčů, čímž by se předešlo spekulacím.

Chybí také video ohlasy po zápasech, které by mohly přiblížit dění na ledě. A co je opravdu zarážející – nový e-shop. Například tričko s klobásou působí jako nápad bez hlubšího konceptu.

Chápu, že stěhování klubu je náročné, ale zanedbávat práci s fanoušky by se nemělo. Celkově to působí amatérsky.

Je v této oblasti plánováno nějaké zlepšení? Nebo je současný stav maximum možného?

Děkuji za odpověď.


Omlouvám se za délku příspěvku, ale s původním dotazem (viz výše) jsem byl panem Ščerbanem odkázán na vás a měl bych ještě několik otázek.

V osobní rovině mě mrzí, že můj dotaz zaslaný e‑mailem ohledně možné změny místa permanentní vstupenky zůstal bez odpovědi. Pevně ale věřím, že v těchto hektických dnech pro klub šlo jen o nedopatření.

Rád bych se také zeptal, zda se plánují nějaké změny při zápasech A‑týmu, zejména pokud jde o pana Palovčíka. Oceňuji jeho zapálení pro klub, nicméně nejen mně, ale i dalším divákům přijdou jeho výzvy k fandění spojené s tanečními vložkami během přerušené hry poněkud nevhodné.

Další věc, kterou bych rád zmínil, je hlasitost hudby před zápasem a o přestávkách. Zejména v dolním prstenci je to už na hranici komfortu.

Abych ale nezůstal jen u připomínek – musím naopak velmi pochválit předzápasová videa. Ta jsou opravdu skvělá a dodávají utkáním výbornou atmosféru.
Tůma (TPavelczseznam.cz - Polná) 12. 11. 2025, 12:47
Může permanentku na jméno použít jiný člen rodiny?
Zdeněk (laznator@o2active.cz - Dukla) 7. 11. 2025, 13:42
Dobrý den, ta aplikace nefunguje offline, měla by jít aspoň na zobrazení QR, ne každej má data v mobilu
Martin Mihola (martin.mihola@seznam.cz - Brno) 20. 10. 2025, 14:54
Zdravím,
prosím, mám krátký dotaz.
Co obsahuje zakoupení místa Klubové sedadlo (cena bez Top zapasu 1200 Kč).
Děkuji M.Mihola, Brno
Miroslav Hůla (Mirashula@seznam.cz - Humpolec Dukla ) 18. 4. 2025, 10:13
Dobry den, chystá se po sezoně zase beseda s fanoušky ?
Linda (Linda.nova@gmail.com - Dukla ) 16. 4. 2025, 10:02
Dobrý den, kdy prosím budou šály na eshopu? Respektive budou se dát koupit i v Olomouci při baráži?
Karel (karel.havlicek99@gmail.com - Jiřice) 2. 4. 2025, 17:23
Dobrý den,
kdy se budou prodávat permanentky do nové haly. Jaká bude cena a půjde přes APP koupit nebo jaký bude způsob. Děkuji za reakci Havlíček
Radim (Ravl74@email.cz - Dukla Jihlava) 30. 12. 2024, 18:36
Dobrý den, lze ještě koupit permanentní vstupenku na zbytek sezóny + play-off ? Děkuji

Další stránky
12>>
×
Odehrané v 18:00 | Dorost
HC Oceláři Třinec
HC Dukla Jihlava
×
Odehrané v 12:45 | Junioři
Bílí Tygři Liberec
HC Dukla Jihlava
×
Odehrané v 16:15 | 9. třída
HC Dukla Jihlava
HC Vítkovice Ridera